Verzending en retour

Verzending

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met ons.

De verzending van een pakket kun je vaak zelf volgen. Je vindt dan in de verzendbevestiging een traceercode.

Heb je nog een vraag over de levering van je bestelling?

Neem dan contact op met de verkoper. Log daarvoor in op je Account en zoek je bestelling. Stuur een mailtje naar de ons.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We houden je op de hoogte via e-mail. Je kunt je bestelling ook volgen via je account. Ga daarvoor naar je account en vervolgens je ‘Bestellingen’, of ga direct naar je bestelstatus. Daarna kun je de details van je bestelling bekijken.

Bestelstatus "Wordt verwerkt": Weckx.nl maakt je bestelling klaar.

Bestelstatus "Verzonden": Je bestelling is op de vermelde datum overgedragen aan de bezorgdienst en is op weg.

Als je bestelling is verstuurd met een traceercode, kun je deze volgen met de link ‘Volg het pakket’.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

In je Bestelstatus zie je wanneer welke artikelen verzonden zijn. Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Welke bezorgopties kun je kiezen?

Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres of bij een afhaalpunt laten bezorgen. Tijdens het bestellen bij het controleren van je adresgegevens zie je uit welke opties je kunt kiezen.

Bestellingen vanaf € 300,- verzenden we gratis.
€15 excl.BTW bij bestellingen onder € 300,-

Brievenbuspost: maandag tm zaterdag
Kleine pakketten via pakketdienst: maandag tm zondag

Retouren

Alle informatie over ruilen en retourneren staat ook te lezen in onze algemene voorwaarden.

We hebben de belangrijkste zaken even op een rijtje gezet voor u:

  • Binnen 14 dagen na ontvangst dient u eventuele ontvangen goederen die onverhoopt niet passen of bevallen, aan te melden voor retourzending via info@weckx.nl
  • U kunt ook de artikelen retourneren mét een ingevuld herroepingsformulier.
  • De aangemelde goederen dienen goed verpakt, in de orginele staat, verzonden te worden aan Weckx, Stalbergweg 55, 5913 BJ Venlo.
  • Na ontvangst en controle zal Weckx altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen het geld terug boeken op uw rekening.
  • In de praktijk verwerken we retourzendingen vrijwel altijd binnen 5 werkdagen.
  • Na ontvangst, controle en verwerking, ontvangt u ook altijd ná dit proces een mail hierover van ons.
  • De retourverzendkosten zijn voor eigen rekening.
  • Wanneer een complete bestelling retour komt, zal het complete aankoopbedrag incl verzendkosten (niet de retourkosten) worden terug betaald.

Indien u nog vragen heeft, laat het gerust weten via info@weckx.nl of via 077 3512776 of via de chatfunctie op onze webwinkel.

Winkelwagen
Bekijk winkelwagen